Παραγγελίες ύψους άνω των 2,5 δισ. δολαρίων
για την κατασκευή νέων πλοίων υπολογίζεται ότι έχουν τοποθετηθεί στο
διάστημα από τον Ιανουάριο έως και το πρώτο δεκαήμερο του Μαρτίου από
εταιρείες ελληνικών συμφερόντων. Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Golden Destiny, τον Ιανουάριο
υπογράφηκαν συμφωνίες της τάξεως των 1,5 δισ. δολαρίων, τον Φεβρουάριο
ναυπηγικά συμβόλαια ύψους 682 εκατ. δολαρίων, ενώ ο Μάρτιος ξεκίνησε με
παραγγελίες συνολικού ύψους 288 εκατ. δολαρίων από τους εφοπλιστές Πέτρο
Παπά, Χάρη Βαφειά και την Carras Hellas. Επίσης υπάρχουν πληροφορίες
ότι ο Σπ/ Καρνέσης της European Navigation συζητά με την STX της Ν
Κορέας μία συμφωνία για την κατασκευή σειράς τάνκερ μεσαίας κατηγορίας.
Ξηρό φορτίο
Με τις τελευταίες τους επενδύσεις οι Έλληνες εφοπλιστές δίνουν προτεραιότητα στα πλοία ξηρού φορτίου, ενώ από τα ναυπηγεία της Κίνας και της Κορέας στρέφονται στα ναυπηγεία της Ιαπωνίας. Η Carras Ηellas συμφώνησε επίσης με τα ναυπηγεία Japan Marine την κατασκευή δύο πλοίων 180.000 τόνων το καθένα, σε μία τιμή της τάξεως των 46 εκατ. δολαρίων ανά μονάδα και με παράδοση το 2015.
ΠΗΓΗ: Ημερησία
Ξηρό φορτίο
Με τις τελευταίες τους επενδύσεις οι Έλληνες εφοπλιστές δίνουν προτεραιότητα στα πλοία ξηρού φορτίου, ενώ από τα ναυπηγεία της Κίνας και της Κορέας στρέφονται στα ναυπηγεία της Ιαπωνίας. Η Carras Ηellas συμφώνησε επίσης με τα ναυπηγεία Japan Marine την κατασκευή δύο πλοίων 180.000 τόνων το καθένα, σε μία τιμή της τάξεως των 46 εκατ. δολαρίων ανά μονάδα και με παράδοση το 2015.
ΠΗΓΗ: Ημερησία