Στις 37 ανήλθαν οι παραγγελίες νεότευκτων πλοίων από τις ελληνικές
ναυτιλιακές εταιρείες την προηγούμενη εβδομάδα σύμφωνα με το
ναυλομεσιτικό οίκο Golden Destiny.
Ειδικότερα στα δεξαμενόπλοια ο όμιλος Αγγελικούση τοποθέτησε μία παραγγελία για τρία very large crude carriers μεταφορικής ικανότητας 319.000 dwt στα κινεζικά ναυπηγεία SWS. Η ναυτιλιακή εταιρεία Kyklades Maritime συμφώνησε στη ναυπήγηση δύο product tankers ( 99.999 dwt το ένα) με τα ναυπηγεία Hyundai HI της Νοτίου Κορέας, ενώ η Flagship Marine Ventures, υπέγραψε συμφωνία για τη ναυπήγηση δύο δεξαμενοπλοίων (115.000 dwt) με την Daewoo, με οψιόν για δύο ακόμη.
Η Capital Ship Management του Βαγγέλη Μαρινάκη, υπέγραψε επιστολή προθέσεων για τη ναυπήγηση δύο product carriers (52.000 dwt) στα κινεζικά ναυπηγεία Samsung Ningbo, αντί 32 εκατ. δολ το ένα με οψιόν για δύο ακόμη. Επίσης άλλα δύο πανομοιότυπα θα κατασκευασθούν στα ναυπηγεία Guangzhou Shipyard.
Στα Containerships η Cape Shipping συμφώνησε για τη ναυπήγηση δύο πλοίων (2.200 TEU) με τα ναυπηγεία Guangzhou Wenchong, αντί 26 εκατ. δολ. το ένα, ενώ η Container Carriers Corp, που ελέγχεται από τον κ. Μαρινάκη υπέγραψε επιστολή προθέσεων για τη ναυπήγηση δύο containerships, (8.600 TEU), με οψιόν για δύο ακόμη με τα ναυπηγεία Daewoo Mangalia της Ρουμανίας.
Επίσης, η Paragon Shipping ανακοίνωσε την τοποθέτηση παραγγελίας για δύο containerships (4.800 TEU) στα κινεζικά ναυπηγεία Zhejiang Ouhua.
Τέλος, στα πλοία ξηρού φορτίου η Safety Management Overseas έκλεισε μία παραγγελία για δύο πλοία (77.000 dwt) σε γιαπωνέζικα ναυπηγεία αντί 28 εκατ. δολ. το ένα. Η Diana Shipping παρήγγειλε δύο newcastlemax bulkers αντί 48,7 εκατ. δολ. το ένα σε κινεζικά ναυπηγεία, ενώ η Laskaridis Shipping, προχώρησε στην παραγγελία συνολικά δέκα πλοίων ξηρού φορτίου στα κινεζικά ναυπηγεία Penglai Zhongbai Jinglu.
ΠΗΓΗ: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Ειδικότερα στα δεξαμενόπλοια ο όμιλος Αγγελικούση τοποθέτησε μία παραγγελία για τρία very large crude carriers μεταφορικής ικανότητας 319.000 dwt στα κινεζικά ναυπηγεία SWS. Η ναυτιλιακή εταιρεία Kyklades Maritime συμφώνησε στη ναυπήγηση δύο product tankers ( 99.999 dwt το ένα) με τα ναυπηγεία Hyundai HI της Νοτίου Κορέας, ενώ η Flagship Marine Ventures, υπέγραψε συμφωνία για τη ναυπήγηση δύο δεξαμενοπλοίων (115.000 dwt) με την Daewoo, με οψιόν για δύο ακόμη.
Η Capital Ship Management του Βαγγέλη Μαρινάκη, υπέγραψε επιστολή προθέσεων για τη ναυπήγηση δύο product carriers (52.000 dwt) στα κινεζικά ναυπηγεία Samsung Ningbo, αντί 32 εκατ. δολ το ένα με οψιόν για δύο ακόμη. Επίσης άλλα δύο πανομοιότυπα θα κατασκευασθούν στα ναυπηγεία Guangzhou Shipyard.
Στα Containerships η Cape Shipping συμφώνησε για τη ναυπήγηση δύο πλοίων (2.200 TEU) με τα ναυπηγεία Guangzhou Wenchong, αντί 26 εκατ. δολ. το ένα, ενώ η Container Carriers Corp, που ελέγχεται από τον κ. Μαρινάκη υπέγραψε επιστολή προθέσεων για τη ναυπήγηση δύο containerships, (8.600 TEU), με οψιόν για δύο ακόμη με τα ναυπηγεία Daewoo Mangalia της Ρουμανίας.
Επίσης, η Paragon Shipping ανακοίνωσε την τοποθέτηση παραγγελίας για δύο containerships (4.800 TEU) στα κινεζικά ναυπηγεία Zhejiang Ouhua.
Τέλος, στα πλοία ξηρού φορτίου η Safety Management Overseas έκλεισε μία παραγγελία για δύο πλοία (77.000 dwt) σε γιαπωνέζικα ναυπηγεία αντί 28 εκατ. δολ. το ένα. Η Diana Shipping παρήγγειλε δύο newcastlemax bulkers αντί 48,7 εκατ. δολ. το ένα σε κινεζικά ναυπηγεία, ενώ η Laskaridis Shipping, προχώρησε στην παραγγελία συνολικά δέκα πλοίων ξηρού φορτίου στα κινεζικά ναυπηγεία Penglai Zhongbai Jinglu.
ΠΗΓΗ: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ