Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2013

ΜΕ ΤΟ Ε/Γ-Ο/Γ ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ Η HSW ΣΤΗΝ ΑΔΡΙΑΤΙΚΗ

Κάτι αλλάζει στη στρατηγική της HELLENIC SEAWAYS. Η εταιρεία φαίνεται ν' αλλάζει πολιτική και στρατηγική. Αφενός γίνεται πιο εξωστρεφής προς το κοινό, αφετέρου δίνει μεγαλύτερη έμφαση στην Αδριατική, παρακολουθώντας ταυτόχρονα και άλλες γραμμές προς την Ανατολή και χωρίς να αποκλείει το άνοιγμα νέων γραμμών. Έτσι λοιπόν, η HSW κάλεσε τις μεταφορικές εταιρείες, τη Τρίτη 10/9 στο λιμάνι της Κορίνθου, στις 14:00, να γνωρίσουν το «ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ» και τους εσωτερικούς του χώρους προκειμένου να προσελκύσει περισσότερα συνοδευόμενα φορτία.
Η εταιρεία προέβη στην αντικατάσταση του μικρότερου και παλαιότερου Ο/Γ «HELLENIC MASTER» από το νεότερο και μεγαλύτερο RO -PAX «ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ» στη γραμμή Κόρινθο – Porto Marghera. Οι παράγοντες που οδήγησαν στην απόφαση αυτή είναι η συρρίκνωση της αγοράς των ασυνόδευτων φορτηγών οχημάτων λόγω της μείωσης των εισαγωγών και εξαγωγών προς την Ελλάδα των μεταφορικών εταιριών και γενικότερα της οικονομικής δραστηριότητας. Έτσι η εταιρία στρέφεται προς την αγορά του συνοδευόμενου φορτηγού. Σύμφωνα με την εταιρεία, το «ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ» μεταφέρει 10 φορτηγά περισσότερα από το MASTER, (150 Φ/Γ από 140 Φ/Γ, αντίστοιχα) ενώ έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει έως 150 οδηγούς φορτηγών οχημάτων προσφέροντας τους ανέσεις που συναντιόνται σε πολυτελή επιβατηγά πλοία. Επιπλέον, Οι οδηγοί θα έχουν δωρεάν διαμονή σε δίκλινες ή μονόκλινες καμπίνες και δωρεάν γεύματα σε όλη την διάρκεια του ταξιδιού.
Το «ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ» είναι ιαπωνικής κατασκευής, ναυπηγημένο το 1987 ενώ το 2005 αγοράστηκε από τη HELLENIC SEAWAYS και αμέσως ναυλώθηκε στο εξωτερικό για λογαριασμό της GRIMALDI LINES.
Το πλοίο είχε δραστηριοποιηθεί στην ίδια γραμμή ως RΟ/RΟ από το Νοέμβριο του 2007 ως και το 2009 με τ' όνομα «HELLENIC VOYAGER». Το 2009 μετασκευάστηκε πλήρως σε Ε/Γ-Ο/Γ και μετονομάστηκε σε «ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ» για να δρομολογηθεί, με το σημερινό του όνομα, στη γραμμή Πειραιά –Πάρο –Κω –Ρόδο.
Το 2012 το πλοίο έμεινε ανενεργό και από 11/9 αναλαμβάνει πάλι δράση προκειμένου να κερδίσει το μερίδιο αγοράς που κατείχε η εταιρεία στις γραμμές της Αδριατικής. Έχει μήκος 192,50 μ., πλάτος 27,00 μ., το ύψος του γκαράζ είναι 4,50 μ. ενώ η χωρητικότητα του γκαράζ φτάνει τα 2.500 l.m. Το πλοίο θα ταξιδεύει με υπηρεσιακή ταχύτητα 21 κόμβων ενώ έχει μέγιστη ταχύτητα του 23 κόμβους.
Το «ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ» θα αναχωρεί από την Κόρινθο κάθε Τετάρτη στις 19:00 και θα φτάνει στο Porto Marghera τις πρωινές ώρες της Παρασκευής. Από εκεί θα αναχωρεί κάθε Σάββατο στις 16:00 και θα φτάνει στην Κόρινθο τη Δευτέρα στις 6.00 πμ. Το ταξίδι θα διαρκεί 36 ώρες. Στα μελλοντικά σχέδια της εταιρίας είναι η δρομολόγηση ενός δευτέρου ΡΟ/ΡΟ στην ιδία γραμμή ή και η προσέγγιση στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας, εφόσον κριθεί εμπορικά δικαιολογημένο. Η αγορά που στοχεύει η εταιρία είναι η Βόρεια Ιταλία και κυρίως η γραμμή της Βενετίας, που είναι άμεσα ανταγωνιστική στη γραμμή της Τεργέστης.
Θα πρέπει να υπενθυμίσουμε πως αυτό το καλοκαίρι ήταν περίοδος αλλαγών για την «HELLENIC SEAWAYS», καθώς άλλαξε η διοίκηση της εταιρείας μετά την αποχώρηση του Γιάννη Βαρδινογιάννη από τα διοικητικά. Το τιμόνι της εταιρείας ανέλαβε ο Γεράσιμος Στρίντζης και τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου πήρε ο Αντώνης Αγαπητός, ο οποίος ήταν παρόν στον αγιασμό που τελέστηκε στο πλοίο. Τέλος, στα μετοχικά της εταιρείας, ο όμιλος GRIMALDI και η τράπεζα Πειραιώς συγκεντρώνουν το πλειοψηφικό πακέτο.


ΠΗΓΗ: http://www.theseanation.gr